niedziela, 12 stycznia 2014

Konkurs!

Witam!


Dziś zapraszam Was do zabawy - do konkursu, który odbywa się na stronie Pretty Sklepik.

 
Aby wziąć udział w konkursie należy:
a) polubić stronę na FB Sklepiku: KLIK! 
b) odpowiedzieć na zadanie konkursowe które brzmi: opisz JEDNYM słowem, jaki był dla Ciebie rok 2013 :)


Odpowiedzi można pisać tutaj, pod tym postem lub na stronie mojego bloga http://elficzna.blogspot.com/ gdzie widnieje taki sam post z konkursem.

Oczywiście proszę pozostawić adres e-mail do ewentualnego kontaktu w razie wygranej, oraz jako kto kliknęliście "Lubię to" na FB Sklepiku. (mogą to być inicjały)

Do wygrania mam dla Was dwie fajne nagrody, które powędrują do wybranego losowo szczęśliwca :)
Do zdobycia jest naszyjnik z dużą buteleczką pełną pianek Marshmallow oraz brelok z buteleczką wypełnioną magicznym, czerwonym płynem życia :) 
Spośród osób, które spełnią oba wyżej wymienione warunki wybiorę losowo jednego zwycięzcę.


W konkursie mogą brać wszyscy, również osoby które nie posiadają bloga.
Konkurs trwa od dziś 12. 01 2014 do 22.01 2014 (włącznie)

12 komentarzy:

  1. Obserwuję jako wiktorioos, FB Wiktoria Marciniak
    Dla mnie rok 2013 był.. łaskawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rok 2013 był zaskakująco-pozytywny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czarujący :)
    anitka.lal@interia.pl
    FB Anita L.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujący
    Gabrysia C

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie rok 2013 był nieprzewidywalny :)
    zuzia2.20@tlen.pl
    FB Gabriela Czerwińska

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie rok 2013 był szalony :)
    zuzia2.20@tlen.pl
    FB Agata Chętka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężki, ale życie to nie bajka :)
    e.rog@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jako Guśka P.
    email: gusiapawlowska@gmail.com
    a rok był... niekonwencjonalny.:)


    (nie wiem dlaczego, ale mój komentarz się nie pojawił :(()

    OdpowiedzUsuń
  9. Był przyjemnie zaskakujący :)
    FB Joanna Kochanek

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie na FB jako Monika R.
    Obserwuję jako: Amika
    e-mail: monika.anastazja.rodak@gmail.com
    A jaki rok 2013 był dla mnie? Romantyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czy jeżeli dodałam komentarz na stronie : elficzna.blogspot.com/2014/01/konkurs.html to też się liczy ;( ? jjej tyle czekam ciągle a tu okazuje się ze na tamtej stronie ;/ tez się liczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zgłoszenia się liczą. Trwa podliczanie, za kilkanaście minut wyniki zostaną opublikowane.

      Usuń