czwartek, 20 marca 2014

Konkurs #4

Zapraszam na kolejny konkurs!

Co będzie nagrodą tym razem? Tym razem, mam dla Was coś wyjątkowego!
Osoba która wygra, będzie mogła skomponować sobie swoją własną, wymarzoną babeczkę którą wykonam osobiście!

A ja dodam coś od siebie i powstanie piękna, indywidualna bransoletka!

Do skomponowania babeczki trzeba wybrać:
1. Kolor spodu
2. Kolor ciasta
3. Kolor polewy
4. Słodki dodatek na samej górze

Aby wygrać taką babeczkę wystarczy tylko polubić stronę Pretty Sklepik Fimo na facebooku oraz udostępnić ten post konkursowy KLIK!

Zabawa trwa do 30.03 2014




2 komentarze:

  1. Ojeju nie wiem czemu tylko ja się zgłosiłam :o
    Mam nadzieję że ją mimo to dostanę, bo robisz śliczne rzeczy! :)

    Babeczka : ~ kolor spodu: dobierz :) ~ Kolor ciasta ~ beżowy :) ~ Kolor polewy~ może jasny niebieski? Albo różowy pudrowy? ~ Słodki dodatek ~ Może kolorowa posypka, albo ozdobny miś? :)

    Mam nadzieje że ktoś się jeszcze zgłosi, jakbyś chciała mieć wybór, powodzenia!

    E-mail; batmangirl1233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych wpisów i zgłoszeń tutaj, ponieważ konkurs odbywa się na facebooku :) Tak jak napisałam w poście.
      Zapraszam :)

      Usuń