sobota, 29 marca 2014

Małe zakupy i porcja napojów

Postanowiłam dziś, że pokażę moje małe zakupy.
Na początku chciałam pokazać Wam wszystko co kupiłam w miesiącu marzec, ale ponieważ co chwilę coś zamawiam i to z różnych miejsc trudno mi uzbierać wszystko do kupy :) A część z tych rzeczy używam praktycznie natychmiast i nie chce pokazywać np napoczętych kostek modeliny.
Ale w tym miesiącu zrobiłam spore zakupy -dużo kostek modeliny, fimo liquid, lakiery, mini ceramikę i półfabrykaty.
A jutro pędzę po kolejną porcję modeliny :)
Mam szczęście - w Bydgoszczy mam sklep, gdzie mają fimo - wszystkie kolory! I w rozsądnej cenie.
A gdyby tam zbrakło, mam jeszcze Empik - jednak tam cena jest o 2zł wyższa.

To zamówienie zrobiłam właściwie tylko i wyłącznie po to, aby spróbować modeliny Premo.
Udało mi się ją zakupić za 6,50zł - w porównaniu do allegro gdzie kostka kosztuje 12 zł!!!!! - kogoś pogięło.
Do tej pory używałam tylko Fimo, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się ta. Chciałam kupić jeszcze inne kolory ale białego - brak, kremowego - brak. Tak więc w sumie wzięłam tylko te dwa podstawowe kolory, których używam najczęściej.

Dodatkowo zamówiłam kilka drobiazgów (jak zwykle) mini deseczki, szklaneczki, słomki itp.
Jedynie zawiodłam się na talerzykach i filiżankach. Okazało się, iż nie są ceramiczne tylko plastikowe...całe szczęście, że zamówiłam kilka sztuk z tego sklepu na próbę.


 Z zakupionych szklaneczek powstały dwie lemoniady z owocami i jeden deser <3

 A tu mały podglądacz.

2 komentarze:

  1. Witaj :) Przeszukuję internet w celu zakupienia takich mini szklaneczek (bo chciałabym sobie zrobić takie kolczykowe drinki - nie wiem co z tego wyjdzie :/ ) Nie potrafię znaleźć sklepu z takimi cudeńkami. Mogłabyś mi zdradzić jego adres???? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń