piątek, 4 kwietnia 2014

Pretty Little Liars - brelok! Słodkie kłamstewka

Ostatnio dostałam zamówienie na brelok nawiązujący do serialu Pretty Little Liars - Słodkie kłamstewka.
Muszę przyznać, że ogromną radość sprawiło mi wykonywanie jego, bo sama jestem ogromną fanką tego serialu!
Uwielbiam, kocham i czekam na kolejny sezon <3

Brelok miał mieć dowolną płytkę a na niej charakterystyczne "-A" - całość w ciemnych i mrocznych kolorach.
Wybrałam krwisty, ciemny czerwony.
Dodatki klientka pozostawiła mi - ulepiłam czarną, tajemniczą maskę i dopięłam kluczyk.
Brelok będzie dostępny w sklepiku i będzie można dowolnie modyfikować kolory.

A Waszym zdaniem kim jest A ? :)




4 komentarze:

  1. Ładne :)


    http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony serial <3 Brelok musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz tutaj piekne rzeczy ;) Ja robie bransoletki ale z koralików ;)

    OdpowiedzUsuń