poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pierwsze zakupy w czerwcu - houl czerwiec

Dziś przyszła do mnie kolejna paczka z półfabrykatami. Postanowiłam, że pokażę Wam co zamówiłam tym razem. Takie zamówienia robię, jakieś 3-4 razy w miesiącu - wieeeem wiem, głupio robię, powinnam zamawiać raz a porządnie. Ale zawsze czegoś zapomnę dorzucić do koszyka i muszę ponownie zamawiać. Poza tym nie lubię magazynować aż tak dużej liczby półfabrykatów itp, bo i tak mam istny bajzel w mojej "pracowni" :) 
Jeśli chodzi o zakupy, to mam kilka ulubionych sklepów, z których zamawiam na zmianę bo ich asortyment różni się od siebie.
Oprócz rzeczy które znajdziecie poniżej, kupiłam również taśmę klejącą - 10 sztuk, klej - poxipol i zwykły itp ale tym Was zanudzać nie będę :)


 Zamówiłam male buteleczki szklane - różne rozmiary i kształty :)

 Bazy do breloków - dwa rodzaje oraz sznureczki do zawieszek do telefonów

 Bigle do kolczyków w kolorze srebra oraz gumowe zatyczki - dużoooo wszystkiego

 Ogniwka sprężynkowe - różne rodzaje (jakieś 200sztuk); druciki, szpilki, haczyki i łańcuszek kulkowy (10metrów)

 No i nie mogłam się powstrzymać aby nie dorzucić kilka kostek modeliny. Zapas się przyda.
Szczególnie, że koloru 70 ostatnio nie udało mi się kupić.

I na koniec kolorowe woreczki z organzy, do pakowania biżuterii :)
Jakieś 50 sztuk 

2 komentarze: