piątek, 1 sierpnia 2014

Bag Tag - czyli zawieszki na torby

Witajcie Kochani :)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie dużo się dzieje. Przygotowuję się do wyprowadzki, która czeka mnie już w przyszłym tygodniu! Jest dużo pracy i przygotowań, ale w wolnych chwilach staram się nadrabiać Wasze zamówienia i wytworzyć czasem coś nowego. 
Tym razem mam dla Was Bag Tag - czyli zawieszka na torbę podróżną.
Ja już od dłuższego czasu używam własnie takich zawieszek, które mają na sobie napisane wszystkie moje dane kontaktowe, gdyby moja torba zagubiła się gdzieś na lotnisku.
Niby nic takiego mi się nigdy nie zdarzyło, ale wiecie...lepiej dmuchać na zimne :D
Oprócz tego, dzięki takiej zawieszce łatwiej nam zlokalizować naszą torbę, co skraca czas spędzony na lotnisku lub przy wyładunku z autobusu.

Tak więc na wyprzedażach wpadły w moje ręce takie własnie zawieszki - i pierwsza moja myśl był taka, że koniecznie muszę je przyozdobić po swojemu :)




3 komentarze:

  1. Ale śliczne zawieszki! xx
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakieee śliczne !
    //www.martynaimodelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń