poniedziałek, 6 października 2014

Bransoletki z gumek - jak zrobić? prosty tutorial

Czas na małą przerwę od modeliny! (mała przerwa = 2h).
Nie wiem czy wiecie, ale ja bardzo lubię bawić się różnymi różnościami. Odziedziczyłam to po mojej mamie. Oprócz modeliny, robiłam również biżuterię z koralików, decoupage, malowałam, kleiłam, szyłam, wyszywałam. Jednak tylko modelina została ze mną na dłużej, ale nadal lubię jakieś nowości i coś gdzieś podłubać.
Ostatnio dostałam od mojej mamy dwa zestawy popularnych ostatnio gumek.
Mogłam je komuś wydać...albo sama się pobawić! :)

,

Długo się nie zastanawiałam - zaczęłam działać.
Wiem wiem...niektóre z tych gumek są rakotwórcze itd itd bla bla...ale co nie jest?
Pobawić się można :)

Tak więc dostałam dwa zestawy. Pragnę zaznaczyć, że do tej pory z tymi cudakami do czynienia nie miałam. Wobec tego nie wiem, jakie zestawy i za ile są dostępne. 
Ja mam dwa opakowania:


Zawartość jednej paczuszki:



Zawartość drugiej:


Mam dla Was mały tutorial, na najprostszą bransoletkę.

 KROK 1



KROK 2


KROK 3
KROK 4
  KROK 5
 KROK 6
KROK 7
 KROK 8


1 komentarz:

  1. proste ale efektowne: Zapraszam na mój konkurs w którym sama możesz sobie wybrać nagrode -
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń