sobota, 20 grudnia 2014

Jarmark bożonarodzeniowy w Ostromecku

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na jarmark bożonarodzeniowy w Ostromeckim Zamku :)
Ja osobiście mam stoisko nr 1 w sali balowej - to ciekawe, bo zapisywałam się dosłownie jako ostatnia, czyli przysłowie, że ostatni będą pierwszymi jest prawdziwe! :D

Oprócz mnie i mojej biżuterii można znaleźć na prawdę unikalne przedmioty i smacznie zjeść świąteczne pyszności.

Zapraszam w niedzielę od godziny 11:00 :) 21.12 2014.

Dla mnie to już ostatnie "pracowite" godziny w tym roku. W dniu jutrzejszym przechodzę na urlop i będę się "lenić" aż do nowego roku :) Modelina grzecznie poczeka na 2015 :D i moje obolałe palce też. Jestem bardzo zadowolona z mojej pracy - opłaciła się. Wszystkie zamówienia wysłane, klienci zadowoleni, jarmark udany. Można spokojnie zająć się świętami :)


A to widok na zamkowy taras i ogród.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz