wtorek, 9 grudnia 2014

Świąteczne...szaleństwo!

Łuuuh! Dawno mnie tu nie było. Prawda jest taka, że nie wiem w co ręce włożyć :D

Masaaaa zamówień, za co Wam bardzo serdecznie dziękuję! Co chwilę otrzymuję wiadomości od Klientów, którzy są bardzo zadowoleni z zakupów u mnie! Tyllllleee pochwał i ciepłych słów to jak miód na serce :D Mega motywacja, żeby robić dalej to co robię i to co lubię.
W każdy produkt wkładam całe serce i uwagę, a spod moich rąk nie wyjdzie nic, z czego nie jestem zadowolona na 100%. Moi klienci muszą dostać perfekcyjnie wykonaną biżu ;p I jak widać, taka taktyka się opłaca.

Oprócz tego latam jeszcze do moich uczniów - ostatnie lekcje Angielskiego przed Świętami :) A po drodze na pocztę, szybkie zakupy i do domu, lepić, malować, montować, pakować i tak w kółko ;p
Bolą mnie kciuki od szybkiego i gwałtownego ugniatania modeliny i mam obtarcia w różnych dziwnych miejscach na dłoniach, ale nic mnie nie zatrzyma!

PROSZĘ o w miarę szybkie dokonywanie zakupów i wpłat, abym szybko mogła realizować zamówienie. Pamiętajcie, że poczta w czasie świąt nieco kuleje i trzeba wziąć na to poprawkę.

Zapraszam! :)
http://pl.dawanda.com/shop/prettysklepik




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz