piątek, 30 stycznia 2015

KONKURS!

Kochani, w związku z tym, że są dziś moje urodziny mam dla Was konkurs :)
Do wygrania cała masa rzeczy - wybranych i sponsorowanych przeze mnie :)

Więcej szczegółów na facebooku:  KLIK
Bo aby wziąć dział w konkursie, należy polubić Pretty Sklepik na facebooku oraz udostępnić post konkursowy również na FB.

Tak więc do dzieła! Zapraszam do urodzinowej zabawy :)
Konkurs pottrwa do 08.02 2015

Do wygrania:


Cztery piękne kolory modeliny Fimo oraz 4 kostki nowości - modelina, która po wypieczeniu wygina się i jest bardzo elsatyczna! 


Cztery małe, metalowe foremki do modeliny (kotek, dzwonek, kaczucha i motyl) + 4 stempelki + trzy foremki w kształcie gwiazdek w trzech rozmiarach.

Cztery duże fiolki z gwiazdkową posypką w różnych kolorach, trzy duże fiolki z brokatem oraz 6 mniejszych fiolek z kolorowymi błyskotkami i ozdóbkami 

Dodatkowo pełen woreczek oczek :D oraz 7 pałeczek fimo widocznych na zdjęciu.

 Dodatkowo kilka szklanych buteleczek :)

Cztery woreczki z mikro kulkami w różnych kolorach <3 

Dwie fiolki z zapaszkiem do modeliny - czekolada i kawa.

Woreczek pełen materiałowych, uroczych kwiatków w dwóch kolorach - żółty i fiolet

12 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Ja wzięłam udział! :) mam nadzieje ze wygram takie cuda do nowego domu! :)

    Pozdrawiam Laura! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości :) już sie zapisałam do konkursu (jako Dagmara Marciniak) no i jeszcze raz mnóstwa szczescia w dniu urodzin! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie co to za ta druga modelina? tzn, z jakiej fitmy? po wyglądzie wygląda trochę jak Sculpey III ale nwm więc mogłabyś podać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ✿ Same cukiereczki - ale bym stylizowała paznokietki ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Na FB lubię to jako Anita Szczerba-Żołnierzak.
    Cudowne nagrody! Wyobraźnia już pracuje, a w głowie powstaje milion pomysłów na ich wykorzystanie! Najlepszych urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Oczywiście wzięłam udział :) ile to by wyrobów powstało gdybym jakimś trafem wygrała! Mam nadzieje ze przeczytasz mój komentarz ^^ chociaż moje marzenie jest niestety niemożliwe :/ dodaje tez linka z moim blogiem. Nie jest jakiś dobry ale może cos sie upodoba c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nagrody
    śledzę stronę na fb jako Ania Łukasiewicz :)
    oczywiście wszystkie warunki spełnione :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :) Biorę udział mieć te wszystkie cudeńka to byłby wspaniały prezent dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ekstra rzeczy i konkurs też :) Wszystkiego najlepszego :) Ja chciałabym patyczek fimo truskawka jedną fiolke i zapaszek kawowy oraz brązowy i biały kolor modeliny elastycznej :) na fb jestem Dominika Kubas i lubie twoją stronke na fb :) Mam nadzieje że moje marzenie sie spełni i dostane to co chce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam fb... tu nie mozna wziac uzialu w konkursie?

    OdpowiedzUsuń