sobota, 17 stycznia 2015

Nowości i postanowienia

W tym roku, mam mocne postanowienie. Właściwie to kilka postanowień. Ale jedno, główne to takie, aby być systematyczną. I nie ma to..tamto...trzeba być pracowitym, systematycznym i pomysłowym. 
Postanowiłam, że sumiennie będę przygotowywać się do poszczególnych świąt i okazji. Chcę, aby mój sklepik i biżuteria były na czasie i odpowiednio przygotowane na poszczególne okresy w roku :)

Postanowiłam też, że nie zabraknie nowości. Chcę zacząć robić różne różności, nie tylko biżuterię ale również gadżety i akcesoria.
Pierwsza moja propozycja, zupełna nowość w sklepiku: Winesigns - czyli zawieszki na na kieliszki od wina.

P.S wiem, że blog czasami leży biedny zakurzony...ale robię co mogę. Ale by być na bieżąco ze wszystkim co robię, zapraszam na facebooka: https://www.facebook.com/prettysklepik


1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe:) Czekam na więcej.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń