środa, 28 stycznia 2015

Walentynki - pomysł na prezent - biżuteria ręcznie robiona

Dzisiejszy post jest całkowicie poświęcony Walentynkom - tak więc będzie duuużo różu, serduszek i tego typu słitaśnych rzeczy :) Więc jeśli jest ktoś uczulony na to święto i drażni go sama myśl o nadchodzących Walentynkach, niech lepiej przejdzie do postów poniżej :D


Ja walentynki lubię. Nie koniecznie kocham, ale lubię. Zresztą jest to okazja do podarowania prezentu, dostania prezentu :D no i jest się w pełni usprawiedliwionym podczas kupowania różowych duperelków :D mniej lub bardziej potrzebnych. 


Ja stworzyłam kilka walentynkowych wzorów.


Po pierwsze brelok dla pary - komplecik. Fajny prezent dla dwojga. Męska nieco w ciemniejszych, czekoladowych kolorach. Damska część w jasnych, różowych odcieniach.




Poniżej brelok - para Ciasteczkowych ludków. Prosty, ale według mnie uroczy :)


Naszyjnik - grubaśna buteleczka, z cukiereczkami - serduszkami w środku. 


Komplet buteleczkowy. W zestawie naszyjnik z serduszkami i kolczyki w mniejszej wersji

Po raz pierwszy również skusiłam się na próbę "sweterkowego" serduszka. 
Myślę, że całkiem ładnie to wygląda. Zestawiłam je z metalicznym, prostym serduszkiem i frędzelkiem.
Całość (łącznie z frędzlem) całkowicie ręcznie wykonane.

3 komentarze:

  1. ooo matko ile słodkości :) są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, słodkości, śliczności :P. A tak poważnie, to naprawdę pięknie Ci wyszła biżuteria. Szkoda, że mój facet nie robi mi prezentów na walentynki, tylko mnie gdzieś zabiera na wyjazd. Tzn. dobrze, że mnie zabiera na romantyczne wyjazdy, ale i prezent by się przydał, no nie ;P? Właśnie w tym roku zastanawiamy się gdzie wyjechać i w necie nic nie mogę znaleźć, tylko takie pomysły na wyjazd walentynkowy. Ale, żadnych konkretów. Elficzna ratuj!

    OdpowiedzUsuń