sobota, 7 marca 2015

Wielkanocne breloki - Wielkanoc! Zajączki!

Dziś mam dla Was do pokazania coś związanego ze świętami Wielkanocnymi. Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję wiosnę. Czuję, widzę i chcę ją bardzo! :) A dziś jest tak pięknie, że aż chce się żyć! Taaaaak cieplutko <3 Ja już powoli tworzę biżuterię letnią, kolorowo - pastelową. Lody, M&M'sy i wszystkie inne słodycze w nowej odsłonie! 
A w przerwach (tych dłuższych) piszę moją pracę magisterską (TO JUŻ ?!)

Ale wróćmy do tematu posta, a mianowicie zrobiłam trzy breloki Wielkanocne. Użyłam do tego nowych wstążeczek, które również można u mnie w sklepiku kupić. Ceny są bardzo przyjemne :) Tak więc zapraszam tutaj: SKLEPIK

Zapraszam również na mojego fanpaga, gdzie można być na bieżącoKLIK






2 komentarze:

  1. Przeurocze są ten breloki. Powodzenia z pracą magisterską. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem fanką tego szarego zajączka, świetne wstążki:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń