piątek, 25 września 2015

Bransoletka z płaskiego rzemyka z różą - tutorial

Dziś piąteczek, więc spędzamy go kreatywnie :) Przeglądałam cudeńka, które otrzymałam od ElizaArt i zdecydowałam, że przygotuję dla Was tutorial na mega uroczą, błękitną bransoletkę z cudną różyczką. Całość bardzo prosta do wykonania, a wygląda na prawdę pięknie. Wszystkie pokazane elementy możecie zakupić w sklepie internetowym http://www.elizaart.pl/
Zdecydowałam, że użyję płaskich rzemyków, ponieważ wcześniej nie miałam przyjemności używać takowych do robienia mojej biżuterii. A nowości są zawsze mile widziane w mojej pracowni. Do tego zakochałam się w małych, uroczych różyczkach...ale dość zachwytów, przychodzimy do rzeczy:

Co potrzebujemy?
- płaski rzemyk - kolor dowolny - do baycia tu: KLIK
- dwie końcówki do wklejania KLIK
- dwa kółeczka - sprężynki
- kawałek łańcuszka
- szpilka
- różyczka - kolor dowolny - do nabycia tutaj: KLIK
- karabińczyk
- klej poxipol
- obcążki
- bocianek


Klej poxipol to mój ulubieniec. Mieszamy równą ilość obu tubek i klej gotowy. Trzeba jednak działać bardzo szybko, gdyż klej ten na prawdę szybko zastyga. Tak więc przygotujcie sobie odpowiednią długość rzemyka (ja dość spory kawałek, ponieważ moja bransoletka będzie podwójnie biegła wokół nadgarstka) i dwie końcówki.

Jeśli nie macie dokładnie takich samych końcówek jak ja, to nic nie szkodzi. Możecie je zastąpić zwykłymi, zaciskowymi "krokodylkami". Ja jednak nie miałam odpowiedniego rozmiaru, a nie chciałam aby końcówka była szersza od samego rzemyka, bo nie wygląda to zbyt estetycznie.


Po odczekaniu godziny, zabieram się za kończenie mojej bransoletki. Z jednej strony doczepiam kółeczko z kawałkiem łańcuszka (po lewej) a z drugiej kółeczko z karabińczykiem.


Pozostała nam nasza "ozdóbka", ja wybrałam różową różyczkę <3 Róża ma z tyłu otwór na wylot, więc idealnie można wsadzić tam szpilkę. Ucinam obcążkami zbędną ilość, a bociankiem zawijam kółeczko, które będzie naszym haczykiem. I gotowe!




1 komentarz:

  1. Hej :) Robisz śliczne rzeczy :) Chciałam zapytać, czy udałoby Ci się zrobić bransoletki dla przyjaciółek?? Wiem, że ten post był z 2014 roku, ale to byłby super prezent na święta :) Z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń